tirsdag den 24. november 2009

In your face

Jeg bruger disse produkter hver dag, Jurlique creme, Calendula, som jeg er ret tilfreds med og den giver god fugt til min hud. Øjencreme fra Clinique, bruger den faktisk ikke særlig tit, og har ingen idé om den faktisk virker, (blev lokket til at købe den af en ekspedient i New York, som mente at det var på tide at jeg begyndte, da det kun ville gå ned af bakke fra nu af)! Til at rense mit ansigt bruger jeg pt. cleanser fra Origins og Démaquillant yeux intense fra Chanel. Jeg er meget tilfreds med begge to. Jeg er ikke så trofast når det gælder cremer og make-up produkter, og det er tit tilfældigt hvad jeg lige køber, MEN min deodorant fra Nivea har jeg trofast brugt siden teenageårene, den virker og dufter tilpas neutralt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar